පසුගිය පස් වසරක කාල පරිච්ඡේදයේ පාසැල් අධ්‍යාපනය තුළ විෂයයක් ලෙස ඉතිහාසය විෂයයෙහි සංවර්ධනාත්මක ස්වභාවය පිළිබඳව විශ්ලේෂණාත්මක අධ්‍යයනයක් : මාතර අධ්‍යාපන කොට්ඨාශය ඇසුරින් රුහුණ විශ්වවිද්‍යාලයේ ඉතිහාසය විශේෂවේදී අවසන් වසර පරීක්ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන පර්යේෂණ නිබන්ධය

පසුගිය පස් වසරක කාල පරිච්ඡේදයේ පාසැල් අධ්‍යාපනය තුළ විෂයයක් ලෙස ඉතිහාසය විෂයයෙහි සංවර්ධනාත්මක ස්වභාවය පිළිබඳව විශ්ලේෂණාත්මක අධ්‍යයනයක් : මාතර අධ්‍යාපන කොට්ඨාශය ඇසුරින් රුහුණ විශ්වවිද්‍යාලයේ ඉතිහාසය විශේෂවේදී අවසන් වසර පරීක්ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන පර්යේෂණ නිබන්ධය - මාතර ඉතිහාසය හා පුරාවිද්‍යා අධ්‍යයනාංශය, රුහුණ විශ්වවිද්‍යාලය 2015 - ix,128 p.


HISTORY
SCHOOL EDUCATION
STUDENTS THESIS