සංක්ෂිප්ත පර්යේෂණ වාර්තාව (Record no. 201660)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 01291nam a22002057a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field ISURu
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 171102b xxu||||| |||| 00| 0 eng d
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title Sinhala
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name කරුණාසේකර, ආර්. පී.
Relator term පරිවර්තක
9 (RLIN) 251392
245 ## - TITLE STATEMENT
Title සංක්ෂිප්ත පර්යේෂණ වාර්තාව
Remainder of title ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල්වල ශිෂ්‍ය ඉගෙනුම් ප්‍රවර්ධනය සඳහා බලපාන කළමනාකරණ ව්‍යවහාර, අධ්‍යාපන ව්‍යවහාරය සහ අනෙකුත් අදාළ සාධකවල අන්තර් සම්බන්ධතාව අනාවරණය කරගැනීමේ පර්යේෂණාත්මක අධ්‍යයනයක්
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc කොළඹ
Name of publisher, distributor, etc ජාතික අධ්‍යාපන පර්යේෂණ සහ ඇගයීම් කේන්ද්‍රය, කොළඔ විශ්වවිද්‍යාලය
Date of publication, distribution, etc 2004
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent iii,86 p.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element COLOMBO UNIVERSITY
Topical term or geographic name as entry element EDUCATION
Topical term or geographic name as entry element EDUCATIONAL DEVELOPMENT
Topical term or geographic name as entry element EDUCATIONAL RESEARCH
9 (RLIN) 100815
Topical term or geographic name as entry element PAMPHLET BOX 192
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Pamphlet
945 ## - LOCAL PROCESSING INFORMATION (OCLC)
modifier name Main Library ADMIN
modifier borrowernumber 26318
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Home library Current library Shelving location Date acquired Full call number Barcode Date last seen Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     Pamphlet Collection Main Library Main Library Ceylon Room 2017-11-02 Box 192 AP6298 2017-11-02 2017-11-02 Pamphlet