Image from Google Jackets

බද්දේගම, හික්කඩුව ප්‍රදේශයෙහි නූතන සමයේ බිහිවූ සාහිත්‍යධර භික්‍ෂූන් වහන්සේලාගේ සාහිත්‍ය සේවාව 1993 විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන නිබන්ධය

Language: Sinhala Publication details: 1994 1994Description: [5],124 pSubject(s):
Item type: Pamphlet
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Thesis Thesis Main Library Ceylon Room Sri Lanka Collection Not for loan UGD0040
Total holds: 0
Browsing Main Library shelves, Shelving location: Ceylon Room, Collection: Sri Lanka Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
ජාතක කතා විෂය වූ සිංහල ශෛලිගත නාට්‍ය දෘෂ්ටිය රුහුණ විශ්වවිද්‍යාලයීය සිංහල විශේෂවේදී උපාධි පරීක්‍ෂණයේ ස්වාධීන නිබන්ධය කැලණිය රජමහා විහාරයේ ඓතිහාසික හා පුරාවිද්‍යාත්මක ලක්‍ෂණ 1991/92 අධ්‍යයන වර්ෂයට නියමිත ශාස්ත්‍රවේදී සිංහල විශේෂ උපාධිය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධය කුමාරතුංග මුනිදාස මහතාගේ ළමා ගද්‍ය සාහිත්‍යය 1992/93 අධ්‍යයන වර්ෂයට නියමිත ශාස්ත්‍රවේදී සිංහල විශේෂ උපාධිය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධය බද්දේගම, හික්කඩුව ප්‍රදේශයෙහි නූතන සමයේ බිහිවූ සාහිත්‍යධර භික්‍ෂූන් වහන්සේලාගේ සාහිත්‍ය සේවාව 1993 විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන නිබන්ධය ඩබ්. ඒ. සිල්වාගේ ඓතිහාසික නවකතා පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් : සුනේත්‍රා නොහොත් අවිචාර සමය, දෛවයෝගය සහ විජයබා කොල්ලය ඇසුරින් රුහුණ විශ්වවිද්‍යාලයේ සිංහල විශේෂවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කරන ස්වාධීන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධය ලෝකෝපකාරය සහ සුභාෂිතය ඇසුරෙන් උපදේශ කාව්‍ය පිළිබඳ විමසුමක් 1994 රුහුණ විශ්වවිද්‍යාලයීය සිංහල විශේෂවේදී උපාධි පරීක්‍ෂණයේ ස්වාධීන නිබන්ධය මහගම සේකරගේ කාව්‍ය හා ගීත නිර්මාණ විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණය 1995 දෙසැම්බර් සඳහා රුහුණ විශ්වවිද්‍යාල මානව ශාස්ත්‍ර හා සමාජ විද්‍යා පීඨයේ සිංහල අධ්‍යයන අංශයට ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන නිබන්ධය

There are no comments on this title.

to post a comment.