Image from Google Jackets

80 දශකයේ නිසදැස් කාව්‍ය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් : තෝරා ගත් කෘති කිහිපයක් ඇසුරින් 1993/94 අධ්‍යයන වර්ෂයට නියමිත ශාස්ත්‍රවේදී සිංහල විශේෂ උපාධිය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධය

Language: Sinhala Publication details: 1995 1995Description: [5],97 pSubject(s):
Item type: Pamphlet
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Thesis Thesis Main Library Ceylon Room Sri Lanka Collection Not for loan UGD0044
Total holds: 0
Browsing Main Library shelves, Shelving location: Ceylon Room, Collection: Sri Lanka Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
ඩබ්. ඒ. සිල්වාගේ ඓතිහාසික නවකතා පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් : සුනේත්‍රා නොහොත් අවිචාර සමය, දෛවයෝගය සහ විජයබා කොල්ලය ඇසුරින් රුහුණ විශ්වවිද්‍යාලයේ සිංහල විශේෂවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කරන ස්වාධීන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධය ලෝකෝපකාරය සහ සුභාෂිතය ඇසුරෙන් උපදේශ කාව්‍ය පිළිබඳ විමසුමක් 1994 රුහුණ විශ්වවිද්‍යාලයීය සිංහල විශේෂවේදී උපාධි පරීක්‍ෂණයේ ස්වාධීන නිබන්ධය මහගම සේකරගේ කාව්‍ය හා ගීත නිර්මාණ විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණය 1995 දෙසැම්බර් සඳහා රුහුණ විශ්වවිද්‍යාල මානව ශාස්ත්‍ර හා සමාජ විද්‍යා පීඨයේ සිංහල අධ්‍යයන අංශයට ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන නිබන්ධය 80 දශකයේ නිසදැස් කාව්‍ය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් : තෝරා ගත් කෘති කිහිපයක් ඇසුරින් 1993/94 අධ්‍යයන වර්ෂයට නියමිත ශාස්ත්‍රවේදී සිංහල විශේෂ උපාධිය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධය ගුණදාස අමරසේකරගේ කාව්‍ය නිර්මාණ විමසුම සිංහල විශේෂවේදී තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණය ස්වාධීන අධ්‍යයන නිබන්ධය බර්ටෝල්ට් බ්‍රෙෂ්ට්ගේ රංග ශෛලිය හා හුණුවටයේ කථාව නාට්‍යය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් සිංහල විශේෂවේදී උපාධි අවසාන පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධය 80 දශකයේ විරෝධාකල්ප ගීත සාහිත්‍යය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් 1995 විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන නිබන්ධයයි

There are no comments on this title.

to post a comment.