Image from Google Jackets

මයින සන්දේශයෙන් හෙළිවන ඓතිහාසික තොරතුරු විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණයේ අවශ්‍යතාවය සඳහා රුහුණු විශ්වවිද්‍යාල මානව ශාස්ත්‍ර හා සමාජ විද්‍යා පීඨයේ ඉතිහාස අධ්‍යයන අංශයට ඉදිරිපත් කෙරෙන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධනය

Language: Sinhala Publication details: 1994 1994Description: [7],37 pSubject(s):
Item type: Pamphlet
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Thesis Thesis Main Library Ceylon Room Sri Lanka Collection Not for loan UGD0081
Total holds: 0
Browsing Main Library shelves, Shelving location: Ceylon Room, Collection: Sri Lanka Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
ගිරා සංදේශයෙන් හෙළිවන ඓතිහාසික තොරතුරු රුහුණු විශ්වවිද්‍යාලයීය ඉතිහාස විශේෂවේදී උපාධි පරීක්‍ෂණය ස්වාධින නිබන්ධනය රාජාවලිය (බලපිටිය සුභද්‍රාරාම විහාරයට අයත් පිටපත)පිළිබඳ ඓතිහාසික විමසුමක් රුහුණු විශ්වවිද්‍යාලයේ ඉතිහාසය විශේෂවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණ පරිපාටියට අනුව සකස් කරන ලද ස්වාධීන නිබන්ධනය මයුර සංදේශයෙන් හෙලිවන ‍ඓතිහාසික තොරතුරු විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි අවසාන පරික්‍ෂණය සඳහා රුහුණු විශ්වවිද්‍යාලීය ඉතිහාසය අධ්‍යයන අංශයට ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධනය මයින සන්දේශයෙන් හෙළිවන ඓතිහාසික තොරතුරු විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණයේ අවශ්‍යතාවය සඳහා රුහුණු විශ්වවිද්‍යාල මානව ශාස්ත්‍ර හා සමාජ විද්‍යා පීඨයේ ඉතිහාස අධ්‍යයන අංශයට ඉදිරිපත් කෙරෙන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධනය ලංකා ඉතිහාසයේ බ්‍රිතාන්‍ය යුගයේ අධ්‍යාපනය, කන්නන්ගර සමය ඉතිහාස විශේෂවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණයේ එක් අවශ්‍යතාවයක් සම්පුර්ණ කිිම සඳහා බ්‍රිතාන්‍ය යුගයේ වතු වගා ආර්ථිකය නිසා ශ්‍රී ලාංකික ගැමි ජනතාව මුහුණ පෑ ගැටළු? රුහුණු විශ්වවිද්‍යාලයීය ඉතිහාසය විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි පරීක්‍ෂණයේ ස්වාධීන නිබන්ධය බ්‍රිතාන්‍ය පාලනය යටතේ ශ්‍රී ලංකාවේ අධ්‍යාපනය (1796 සිට 1900 දක්වා) ඉතිහාස විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි අවසාන පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කරන ස්වාධීන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධනය

There are no comments on this title.

to post a comment.