Image from Google Jackets

මේජර් තෝමස් ස්කිනර් විසින් රචිත ( ෆිප්ටි යියර්ස් ඉන් සිලෝන්) "ලංකාවේ පනස් වසක්" කෘතිය පිළිබඳ කෙරෙන ඓතිහාසික විවරණයයක් (විශේෂ අවධානය - මාර්‍ග සංවර්ධනය) ඉතිහාසය විශේෂවේදී උපාධිය 1993 පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධින ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධය

Language: Sinhala Publication details: 1993 1993Description: [4],55 pSubject(s):
Item type: Pamphlet
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Thesis Thesis Main Library Ceylon Room Sri Lanka Collection Not for loan UGD0100
Total holds: 0
Browsing Main Library shelves, Shelving location: Ceylon Room, Collection: Sri Lanka Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
හෝපිටිගම සෙල් ලිපිය ඉතිහාසය විශේෂවේදී උපාධි තෘතීය භාග පර්යේෂණය මුල්ගිරිගල පැරණි විහාරයේ ඓතිහාසික හා පුරාවිද්‍යාත්මක අධ්‍යයනයක් ඉතිහාසය විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි අවසාන පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කරන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධය 1994 පුජාවලියෙන් හෙළිවන ඓතිහාසික තොරතුරු විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණය සඳහා රුහුණු විශ්වවිද්‍යාලයීය ඉතිහාස අධ්‍යයන අංශයට ඉදිරිපත් කෙරෙන ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධනය මේජර් තෝමස් ස්කිනර් විසින් රචිත ( ෆිප්ටි යියර්ස් ඉන් සිලෝන්) "ලංකාවේ පනස් වසක්" කෘතිය පිළිබඳ කෙරෙන ඓතිහාසික විවරණයයක් (විශේෂ අවධානය - මාර්‍ග සංවර්ධනය) ඉතිහාසය විශේෂවේදී උපාධිය 1993 පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධින ශාස්ත්‍රීය නිබන්ධය සද්ධර්මාලංකාරයෙන් හෙලි වෙන ඓතිහාසික තත්වය 1983 වර්‍ෂයේ විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි තෘතීය භාගය පරීක්‍ෂණයේ විභාග පරිපාටියට අදාලව ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන නිබන්ධනය 1971 අප්‍රේල් තරුණ නැගිටිම සමාජ ආර්ථික හා දේශපාලන පසුබිම පිලිබඳ විමසිමක් ඉතිහාසය විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි (තෘතීය භාග) පරීක්‍ෂණයේ අවශ්‍යතාවක් සම්පූර්ණ කිරිම සඳහා ය කැටකිරිලි සන්දේශයෙන් හෙළිවන ඓතිහාසික පසුබිම පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් 1990 මාර්තු විශේෂ ශාස්ත්‍රවේදී උපාධි තෘතීය භාග පරීක්‍ෂණය ( 86/87 අධ්‍යයන වර්ෂය) සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන නිබන්ධය

There are no comments on this title.

to post a comment.