Image from Google Jackets

බදුල්ල දිස්ත්‍රික්කයේ පස්සර තේ වතුයාය පිළිබඳ කළමනාකරණ අධ්‍යයනය වාණිජවේදී උපාධි අවසාන පරීක්‍ෂණය වෙනුවෙන් ඉදිරිපත් කරනු ලබන ස්වාධීන නිබන්ධනය

Language: Sinhala Publication details: 1979 1983Description: [8],49 pSubject(s):
Item type: Pamphlet
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Thesis Thesis Main Library Ceylon Room Sri Lanka Collection Not for loan UGD0143
Total holds: 0
Browsing Main Library shelves, Shelving location: Ceylon Room, Collection: Sri Lanka Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
අනුරාධපුර දිස්ත්‍රික්කය තුළ මධ්‍ය පරිමාන වී මෝලක් ආරම්භ කිරීමේ ව්‍යාපෘතිය රුහුණු විශ්වවිද්‍යාලයේ වාණිජවේදී විශේෂ උපාධි පාඨමාලාවේ අවසන් වසර පරීක්‍ෂණය සදහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වයං අධ්‍යයන නිබන්ධනය ශ්‍රී ලංකාවේ රබර් වගාව ආශ්‍රිත රාජ්‍ය අංශයේ නිශ්පාදන හා අලෙවි ගැටළු පෞද්ගලික අංශය සමග සැසදීමක් (ගාලු දිස්ත්‍රික්කය ඇසුරෙන්) වාණිජවේදී උපාධි (අවසන් වසර) පරීක්‍ෂණය 1983 සඳහා පිළියෙළ කෙරුණු ස්වාධීන අධ්‍යයන වාර්ථාව ශ්‍රී ලංකා රක්‍ෂණ කෙෂ්ත්‍රය තුල ජාතික රක්‍ෂණ සංස්ථාවේ කාර්යභාරය රුහුණු විශ්වවිද්‍යාලයීය 1986/87 වාණිජවේදී පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන නිබන්ධය බදුල්ල දිස්ත්‍රික්කයේ පස්සර තේ වතුයාය පිළිබඳ කළමනාකරණ අධ්‍යයනය වාණිජවේදී උපාධි අවසාන පරීක්‍ෂණය වෙනුවෙන් ඉදිරිපත් කරනු ලබන ස්වාධීන නිබන්ධනය කුලී ට්‍රැක්ටර් සේවා සැපයීමේ ඒකකය (යෝජිත ව්‍යාපෘති වාර්තාව) තංගල්ල මැතිවරණ කොට්ඨාශයට අයත් බල ප්‍රදේශය ඇසුරින් වාණිජවේදී විශේෂ උපාධි පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන අධ්‍යයන ව්‍යාපෘති නිබන්ධනය රාජ්‍ය ඉස්කාගාර සංස්ථාවේ ලාභදායිත්වය ඇගයීම වාණිජවේදී උපාධි අවසාන පරීක්‍ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කරනු ලබන ස්වාධීන නිබන්ධනය යාල ජාතික වනෝද්‍යානය පසුබිම් කරගෙන ගොඩ නගනු ලබන හෝටල් ව්‍යාපෘතිය මාතර රුහුණු විශ්වවිද්‍යාලයේ වාණිජ විද්‍යා උසස් අධ්‍යාපන අංශයේ වාණිජවේදී (විශේෂ) උපාධිය සඳහා වූ ස්වාධින අධ්‍යයන නිබන්ධනය

There are no comments on this title.

to post a comment.