Image from Google Jackets

ප්‍රතීක නොවිය යුතු ක්‍රියා ක්‍රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්‍රත්‍යවේක්ෂණ ව්‍යවහාර පදනමින් අධ්‍යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම, 4 වන පර්යේෂණ වාර්තාව

By: Language: Sinhala Series: ගුරු උපදේශක පර්යේෂණ වාර්තාව - 04Publication details: මහරගම ජාතික අධ්‍යාපන ආයතනය 2007Description: xx,39 pSubject(s):
Item type: Pamphlet
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Pamphlet Pamphlet Main Library Ceylon Room Pamphlet Collection Box-187 (Browse shelf(Opens below)) Not for loan AP5408
Total holds: 0
Browsing Main Library shelves, Shelving location: Ceylon Room, Collection: Pamphlet Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
BOX 186 Congruence Of Human Resources Produced By Universities With Employment Market : Alignments mismatches And Way Forward Box-187 අසජක්ධාය මලා මන්තා : සතතාභ්‍යාසය ඉගෙනුම් දිවිමග සරසයි ක්‍රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්‍රත්‍යවේක්ෂණ ව්‍යවහාර පදනමින් අධ්‍යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම, 1 වන පර්යේෂණ වාර්තාව Box-187 නොනගා අවමන් නංවමු අභිමන් ක්‍රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්‍රත්‍යවේක්ෂණ ව්‍යවහාර පදනමින් අධ්‍යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම, 3 වන පර්යේෂණ වාර්තාව Box-187 ප්‍රතීක නොවිය යුතු ක්‍රියා ක්‍රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්‍රත්‍යවේක්ෂණ ව්‍යවහාර පදනමින් අධ්‍යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම, 4 වන පර්යේෂණ වාර්තාව Box-187 ගුරුවරයා ගුරු මාර්ගෝපදේශ සංග්‍රහයකි ක්‍රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්‍රත්‍යවේක්ෂණ ව්‍යවහාර පදනමින් අධ්‍යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම, 5 වන පර්යේෂණ වාර්තාව Box-187 සොයා බලා ඉගෙන ගන්න ඉගෙනුම් උපකරණ අවශ්‍යයි ක්‍රියාමූලික පර්යේෂණ හා ප්‍රත්‍යවේක්ෂණ ව්‍යවහාර පදනමින් අධ්‍යාපන වෘත්තිකයන්ගේ නිර්මාණාත්මක භූමිකාව සංවර්ධනය කිරීම, 11 වන පර්යේෂණ වාර්තාව Box-187 Keys for Better Pronunciation Capacity Building of Educational Professionals Through Action Research and Reflective Practice, Research Report, No. 27

There are no comments on this title.

to post a comment.