පසුගිය පස් වසරක කාල පරිච්ඡේදයේ පාසැල් අධ්යාපනය තුළ විෂයයක් ලෙස ඉතිහාසය විෂයයෙහි සංවර්ධනාත්මක ස්වභාවය පිළිබඳව විශ්ලේෂණාත්මක අධ්යයනයක් : මාතර අධ්යාපන කොට්ඨාශය ඇසුරින් රුහුණ විශ්වවිද්යාලයේ ඉතිහාසය විශේෂවේදී අවසන් වසර පරීක්ෂණය සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන ස්වාධීන පර්යේෂණ නිබන්ධය
- මාතර ඉතිහාසය හා පුරාවිද්යා අධ්යයනාංශය, රුහුණ විශ්වවිද්යාලය 2015
- ix,128 p.
HISTORY
SCHOOL EDUCATION
STUDENTS THESIS